Eastern House

Hade sällskap av min gudson, 5 år, och min allra käraste vän i veckan och då bestämde vi oss för att käka lite kinamat. Är inte direkt en stort fan av kinakrogar, då det ofta är dålig service och lite halvdålig kvalitét på maten. Hur som helst gick vi på måfå till ett ställe på karlavägen som heter Eastern House och möttes av en mycket trevlig och duktig servitör. Maten var god och fräsch, vårrullarna såg t o m hemrullade ut. Långt mycket bättre än de tråkiga, kladdiga och dåligt påfyllda bufféerna man oftast hamnar på! Inte den bästa krogupplevelsen någonsin, men bland de bättre kinakrogar jag besökt och är man sugen på lite friterade kycklingar och biff i vitlökssås tycker jag att man absolut kan besöka Eastern House!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & dryck bloggar
Bloggportal länksamling
Matbloggstoppen