Örtpyssel - uppdatering

Som tidigare nämnt har jag inte de grönaste av fingrar, men mitt lilla örtprojekt går över all förväntan. Kanske inte lika prunkande som hos alla andra, hittade t ex det här projektet på den fina bloggen "what's for dinner today", men jag kom ju trots allt igång sent. Är sjukt nöjd över att basilikafröna ens har börjat gro... Nu är jag så peppad att jag ska ta och så lite gräslök också.





Salvian, som såg ut att vara på väg att dö efter ett par dagar har nu tagit sig och börjat slå nya skott.

Kommentarer
Postat av: Julia

Om några veckor i solen kommer basilikan att vara användbar, tycker de ser lovande ut.

2011-05-09 @ 21:53:13
URL: http://dinnertoday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & dryck bloggar
Bloggportal länksamling
Matbloggstoppen