Bastard

Nu, innan eftersemesterångesten har lagt sig, och jag har hunnit laga min trasiga ugn, blir det inte så väldans mycket matlagning hemma. Men tills dess att jag hinner laga till något smarrigt hemma kan jag tipsa er som bor i närheten av Malmö att besöka restaurangen Bastard. Vi spenderade en alldeles underbar semesterkväll där och man märkte ganska snabbt att detta är en restaurang som drivs av människor med yrkesstolthet. Maten var inspirerad och rolig modern husmanskost, servicen var hjärtlig och välkomnande och man lämnade restaurangen med ett stort leende och en proppfull mage. Kolla in deras hemsida http://www.bastardrestaurant.se/.



(Bilden är från Bastards hemsida)

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Åh, skulle så vilja besöka där en vacker dag, har inte hört annat än gott om stället!

2010-08-28 @ 22:36:20
URL: http://njutmaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & dryck bloggar
Bloggportal länksamling
Matbloggstoppen